Yatay Geçiş Başvuru İşlemleri

06 Ağustos 2021, Cuma 219

 

2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurum içi, Kurumlar arası veya Yurtdışı (Ek Madde 1) Merkezi Yerleştirme Puanı ile yatay geçiş Başvuru sonuçları ilan edildikten sonra yerleşen adayların kayıtları online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Online kayıt işlemi sonrası aşağıda istenen belgelerin kayıt olunan Fakültemizin hopaiibf@artvin.edu.tr  e-posta yolu ile veya şahsen en geç online kayıt tarihini takip eden 5 (beş) iş günü içinde teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde online kayıt işlemi ve kayıt hakkı iptal edilecektir.

Kayıt İçin İstenilen Belgeler:

 1) Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)

 2) Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge.

3) %10’a giren öğrenciler için %10’a girdiğini gösteren belge (halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenimine devam etmiş olan II. öğretim öğrencileri için).

4) Adayın kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge. Yatay geçiş yapmasına engel bir durum olmadığını gösteren belgeyi teslim etmeyen adayların kayıtları hiçbir şekilde yapılmayacak olup tüm kayıt hakları iptal edilecektir.